خبر مهم | 90 درصد معلمان این استان مشمول طرح رتبه‌بندی شدند

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: در استان قزوین 16 هزار و 700 نفر معلم داریم که حدود 90 درصد این معلمان یعنی 14 هزار و 943 نفر مشمول طرح نظام رتبه‌بندی شده‌اند.
خبر مهم | 90 درصد معلمان این استان مشمول طرح رتبه‌بندی شدند
کد خبر : ۱۵۰۹۱

 نقی سیاهکالی مرادی بعدازظهر امروز در جلسه هیئت ممیزه استانی رتبه‌بندی معلمان که در سالن جلسات شهیدچگینی آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در استان قزوین 16 هزار و 700 نفر معلم داریم که حدود 90 درصد این معلمان یعنی 14 هزار و 943 نفر مشمول طرح نظام رتبه‌بندی شده‌اند.
وی از تأیید مدارک رتبه‌بندی 11 هزار و 332 نفر معلم قزوینی تا امروز خبر داد و گفت: بنابراین تاکنون مدارک رتبه‌بندی 76 درصد از معلمان حائز شرایط رتبه‌بندی در استان قزوین به تأیید رسیده است و از این تعداد تاکنون برای 8 هزار و 117 نفر از معلمان هم‌استانی احکام رتبه‌بندی از رتبه یک تا رتبه پنج صادر شده است.
سیاهکالی مرادی اضافه کرد: انتظار ما از اعضای هیئت ممیزه رتبه‌بندی این است که نهایت دقت را در بررسی مدارک داشته باشند و با وجود اینکه وزارت‌خانه آموزش و پرورش مهلت 10 روزه برای اعتراض در اختیار معلمان قرار داده، رتبه‌بندی معلمان باید با کمترین خطا صورت بگیرد و نباید اجازه دهیم که انرژی بیش از حدی از اداره‌کل و وزارت آموزش و پرورش در این حوزه تلف شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا امروز 72 درصد از افرادی که مدارک رتبه‌بندی آنها تأیید شده، احکام خود را دریافت کرده‌اند، باید تلاش کنیم که حدود 6 هزار و 800 نفر از معلمان باقی‌مانده هم تا پایان هفته آینده مدارک خود را به تأیید رسانده و حکم رتبه‌بندی بگیرند. انتظار ما این است که نباید تأیید مدارک به هفته آخر سال کشیده شود.
دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به مشکلات برخی از معلمان پیش‌کسوت برای کار با سامانه رتبه‌بندی گفت: در همین راستا به همه مدیران آموزش و پرورش استان قزوین در 14 ناحیه آموزشی استان قزوین دستور داده شده که حداکثر همکاری را با معلمان برای بارگزاری و تأیید مدارک داشته باشند.
سیاهکالی مرادی افزود: در این زمینه همچنین لازم است که با هماهنگی برخی مدارس هوشمند سطح استان قزوین در ساعات غیرکاری به معلمان برای بارگزاری و تأیید مدارک کمک کنند تا در سال آینده دیگر معلمی که رتبه‌بندی نشده باشد، در استان قزوین نداشته باشیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر